DIY 和生活百科

🏡和你搵盤:鑽石山🏡綠表限定:600呎最平$528萬!同你拆解居二按揭伏位!📗|啟鑽苑|二手居屋|采頤花園|鳳鑽苑|胡‧說樓市

「鑽石山」將會成為唔少人嘅上車聖地,因為嗰除咗有新居屋啟翔苑之外,仲有最新改劃嘅綠置居啟鑽苑,睇嚟又會再度爭崩頭,不過幸運兒並唔多,有谷友抽中居二而非新居屋,想搵同區上車又有咩選擇?今次條片係居二限定,600呎最平賣$528萬,你哋又點睇?
睇「和你搵盤」記住睇到尾,因為每次都會同你分析埋點揀盤,今次就同你講講居二陷阱:按揭問題!
==================================
影片內容
00:00 開場
01:04 $688萬: 采頤花園三房
03:23 $700萬: 采頤花園三房
04:37 新「綠置居」和「采頤花園」點揀好?
06:42 $528萬: 「鳳鑽苑」殘舊單位
08:58 高樓齡居二按揭陷阱!
===============================================

😍大家記住Comment、Like、Subscribe胡‧說樓市CNwill Channel:bit.ly/2xABOiK​
🚨「胡‧說樓市」Mewe專頁: mewe.com/p/wuchatprop​
🚨「胡‧說樓市」Facebook專頁: wukwokwai.ch​...
📡「胡‧說樓市官方網站」:www.wuchatprop.com.hk/​
📢「胡‧說樓市」Instagram: wuchatprop​
========================================
#和你搵盤 #睇樓 #居二 #二手居屋 #鑽石山 #上車盤 #買樓 #按揭
#胡說樓市​ #胡國威

评论 

  1. 胡‧說樓市

    胡‧說樓市

    17 天 前

    綠表價可能得個睇字,但大家有無其他屋苑推介? 😅😅

    • Lai Apple

      Lai Apple

      8 天 前

      @胡‧說樓市 冇野啦而家 我之前去睇都冇事

    • Lai Apple

      Lai Apple

      8 天 前

      最近買左龍蟠苑 雖然細同貴啲 但真係方便 瓊山果啲真係冇得比 又要上斜路 我後生都搞唔掂 同埋落地鐵 快行都要13分鐘

    • yeung eungain

      yeung eungain

      16 天 前

      綠悠雅苑

    • Li

      Li

      16 天 前

      希望你們可以做將軍澳站附近的居屋,尤其是很多人說的居屋王如寶盈花園呢!

    • Eric Li

      Eric Li

      16 天 前

      @胡‧說樓市 以為你地厭太舊,睇唔上眼😅

  2. 江芳

    江芳

    天 前

    希望你講下將軍澳既居屋

  3. 31 N

    31 N

    2 天 前

    不如, 買坑口居屋-安寧花園, 地鐵旁3房價都系5XX萬!!

    • 31 N

      31 N

      天 前

      @yip rachel 愉翠苑好貴, 3房冇可能5百幾萬

    • yip rachel

      yip rachel

      天 前

      @31 N 多謝介紹。將軍澳是近及方便好多,坑口剩是呢個盤多D放嗎????馬鞍山及屯門是遠架,你還要選烏溪沙,近西貢了,馬鞍山最完美是海景,否則寧選交通方便區份為好,沙田最遠可以選愉翠苑,那邊旺中帶靜,近年周圍建了好多設施,威院部分設施又重建,馬鞍山相對好過屯門,屯門真是太遠,有西鐵但車費都好貴,例如過海超過30元/出九龍中23元一日,時間保守最少預一小時。 若為了結婚,無得妥協要硬食,就要另一方幫手樣樣一人一半才可以快d達成。

    • 31 N

      31 N

      天 前

      @yip rachel 安寧花園是一梯10伙, 3房有2 種則, 最大是58X呎, 仲可以變4房(最令人心動~~間隔真實用), 只係盤很少 , 另一方面去睇, 綠表的問題是流動量低, D人很少出售!! 因為呢個價只可以買TUEN MUN /烏溪沙 , 但兩度都好遠(對我而言), 同有花槽位果種則有D side 位 管理費印象是6XX-8XX, 視乎大少, 你可以上網找AGENT

    • yip rachel

      yip rachel

      天 前

      @31 N 3房有無500呎或以上?????管理費是多少????好似近期有新居屋在將軍澳是一梯38伙。好多都一梯差不多20伙,你看中舊點既是一梯多少伙呀?????????

    • yip rachel

      yip rachel

      天 前

      @31 N 若為了結婚就是要硬食,若唔是公屋居民,公務員條隊可以幫你。

  4. CHOUI TONG

    CHOUI TONG

    3 天 前

    請問買超過三十年舊居屋,銀行只借六成,銀行係跟自己估價乘當年折扣率去借比你,定有議價空間?因為業主肯定唔跟折扣率吊高黎賣,會唔會借唔足?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      3 天 前

      銀行會參考自己估價,所以居二都會有估唔足的情況!

  5. Lam Kitty

    Lam Kitty

    7 天 前

    綠表買二手居屋跟本搵笨,公屋住户要購買非常楼齡殘舊居屋,唔好買!買咗將金錢拋落海

  6. Hugo Lam

    Hugo Lam

    8 天 前

    會唔會有新片係介紹馬鞍山一帶既白居二放盤?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      7 天 前

      我們先找找阿~

  7. masterives

    masterives

    10 天 前

    THX!

  8. jia ren

    jia ren

    14 天 前

    綠置居有綠表(公屋)都晤買啦!一百幾十萬可以考慮!公屋租金千幾二千蚊,打死都唔拉公屋啦⋯⋯腦有水就買

  9. jia ren

    jia ren

    14 天 前

    悲哀!!!有六百萬我去旁邊一二百萬買到一千尺留返三百萬慢慢過舒服的日子

  10. Kelvin cheung

    Kelvin cheung

    14 天 前

    300萬首期,想供輕鬆d, 最少一房露台有山景,有冇介紹

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      13 天 前

      @Kelvin cheung 收到! 等我地留意一下!

    • Kelvin cheung

      Kelvin cheung

      14 天 前

      @胡‧說樓市 單人30K,地區葵青荃灣9龍區也可以, 300萬計埋少量裝修, THX

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      14 天 前

      要什麼地區?月入多少?我哋留意一下

  11. horus Laplance

    horus Laplance

    15 天 前

    說實話,讚。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      14 天 前

      多謝支持呀!😍

  12. Carlsberg

    Carlsberg

    15 天 前

    政府擔保所餘年期,只需供完法定首期。餘額可續供。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      15 天 前

      一般如果超過20年樓齡,銀行或有兩個做法,一係跟私樓看待,包括要做壓測,而且成數只有六成,最長還款期為25年;第二個做法係,如果樓齡20至30年,銀行會照批95%,但會加額外條款,可能要求買家喺房委會擔保年期屆滿後,例如物業樓齡為25年,即係於供款後第5年,將物業按揭成數變回物業估值的60%,當作私樓看待,這個就視乎餘下貸款額,或物業估值的情況,如物業估值下跌或餘下貸款額仍高於60%,業主就要抬錢補差價,實際情況還需視乎個別銀行取態

  13. Jason Cheng

    Jason Cheng

    15 天 前

    彩頤花園綠表688萬,補地價後即係接近約1000萬,同譽港灣一樣價錢,但係譽港灣係用2010年代,中產屋苑標準起出黎,而彩頤花園係用2000年代居屋標準起出黎,又要計按揭年期,又要俾幾十萬裝修,688萬我情願住新界新樓過幾年再換樓。

  14. ex shurz

    ex shurz

    16 天 前

    有绿表屋賣。

  15. yukying wong

    yukying wong

    16 天 前

    二手樓,除了借之前業主住20年之外,仲要幫之前業主埋左張單去,仲要俾錢佢賺。

  16. 雪糕Ivy

    雪糕Ivy

    16 天 前

    一個月還6-7萬 普通家庭邊負擔到?仲有小朋友要養 😭

    • yip rachel

      yip rachel

      2 天 前

      @IVY 不過入場門檻低,唔使過壓力測驗,你有份穩定D工都可以博,當然某D屋,有父母幫手都是吃力及唔值,鳳鑽苑還要1梯成18伙,噤咪好雜??????居屋我都是只接受最多一層8伙,何況要供成3皮一個月,若俾多1成首期即15%,都可以買到紅磡區某D體面的私人樓,老公要搵5皮,女要搵3皮,否則生活好辛苦吃力呀!!!!!!!!!!!又要養小朋友又要儲蓄,真是衰過住新公屋例如紅磡屯村。找的對象一定成熟負責要靠得住,若是旦一方玩下野,真是唔過得世...............。

  17. LA Chargers

    LA Chargers

    16 天 前

    香港人真係可悲, 700萬住啲咁既垃圾舊樓

  18. nike roy

    nike roy

    16 天 前

    綠表200萬資産(有4成首期嘅錢)算過了上限嗎?

  19. yeung eungain

    yeung eungain

    16 天 前

    想請教一下 20年居屋 是不是以30-20 即剩餘擔保期10年 再對應返銀行的按揭年期表 如借九成半 可以借23年? 好像跟你條片的計法不同 想確實一下。另外希望拍多d二手居屋片,很好看!

    • yeung eungain

      yeung eungain

      16 天 前

      @胡‧說樓市 謝謝你回覆 支持你!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      16 天 前

      按揭是樓齡大的居二死症,一般如果超過20年樓齡,銀行或有兩個做法,一係跟私樓看待,包括要做壓測,而且成數只有六成,最長還款期為25年;第二個做法係,如果樓齡20至30年,銀行會照批95%,但會加額外條款,可能要求買家喺房委會擔保年期屆滿後,例如物業樓齡為25年,即係於供款後第5年,將物業按揭成數變回物業估值的60%,當作私樓看待,這個就視乎餘下貸款額,或物業估值的情況,如物業估值下跌或餘下貸款額仍高於60%,業主就要抬錢補差價,實際情況還需視乎個別銀行取態

  20. Li

    Li

    16 天 前

    關於綠表做按揭的部份好有實用性,謝謝你們用心的創作;期待將來會有更多這類型的片,已經subscribed! 請繼續加油💪!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      16 天 前

      多謝支持呀!😁😁有問題再問我哋吖~

  21. jack

    jack

    16 天 前

    籃球場景,嘈到仆街。

  22. goo_lu__

    goo_lu__

    16 天 前

    500几尺仲要间三房,真係蜗屋无异!

    • goo_lu__

      goo_lu__

      15 天 前

      @森林天 你理得我返边度啫!?讲都唔俾人讲?

    • 森林天

      森林天

      15 天 前

      香港係咁你返大陸啦

  23. tan TAng

    tan TAng

    16 天 前

    仲有個重點25年以上吾比加擔保過壓測

  24. 住家CHOICE

    住家CHOICE

    16 天 前

    多謝介紹

  25. Raymond working

    Raymond working

    16 天 前

    如果上手業主已補地價,放售價係2手自由市場價!咁揸綠表/白居2可否用免補地價嘅價錢買入??差額是否跟最初政府1手時號折扣去計????如果唔得即只可以選擇未補地價的放盤??

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      16 天 前

      謝謝幫忙解答呢!

    • Li

      Li

      16 天 前

      已補地價居屋就等同私樓一樣,所以是不能用免補地價買入的。二手居屋黎講,綠表和白居二只可以買未補地價的居屋,但超過二十年樓齡的居屋卻要面對按揭上的問題,所以一般來説二十年內樓齡的居屋會賣得特別貴呢!

  26. Nelson Lau

    Nelson Lau

    17 天 前

    不如搵一次係GRAND VICTORIA開價前 睇下西九四小龍

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      16 天 前

      好呀!等我哋又搵下先~

  27. Keith To

    Keith To

    17 天 前

    采頤向內園唔嘈,向太子道東要㨂高層。 喉管問題整個假天花便ko了

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      或者好似第二個放盤咁,做咗個燈槽

    • Nelson Lau

      Nelson Lau

      17 天 前

      假天花? 采頤樓底好似唔高

  28. Lee Vivienne

    Lee Vivienne

    17 天 前

    綠表成700萬,銀行都會估足價批上會嗎?要唔要比多啲首期?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      要個別打去銀行問返,係其中一個隱憂

  29. YAN Mei Ng

    YAN Mei Ng

    17 天 前

    不是一個新,一個大的分別啦!新的雖小,但只是大的一半價錢!如果我綠表可以負擔700萬的樓價,我不如叫兒女去買私樓,自己保留公屋更好!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      😂都係,但有啲人可能寧願住大啲吧

  30. Vaara hkg

    Vaara hkg

    17 天 前

    一個月供到六七萬不如買私樓

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      所以樓齡大嘅居二,就面對按揭困局了!

  31. dixon19861986

    dixon19861986

    17 天 前

    學到野 thank

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      多謝支持呀!有問題再問我哋啦!

  32. w178

    w178

    17 天 前

    y型設計嚟講呢個則算很好用 一來客廳窗夠大採光好 其他y型則客廳點都暗啲 二來有3個房 不過y型點都係舊 老化問題嚴重

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      樓齡大嘅居二有兩個大問題:一,按揭;二,維修。如果住落間唔中有爆鋼筋、漏水,其實都會幾頭痕

  33. Ben Wong

    Ben Wong

    17 天 前

    真係好 Pro! 多謝 胡生!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      多謝支持呀!有問題再問我哋啦!😁

  34. Wan Hiu Chun Wan

    Wan Hiu Chun Wan

    17 天 前

    咁如果樓齡20-25年呢? 個按揭點計

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      有可能以30年扣減樓齡計,或以私樓看待,即最盡做60%按揭

  35. Venus Tang

    Venus Tang

    17 天 前

    學到野

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      多謝支持呀!有問題再問我哋啦!😁

  36. Ki Ki

    Ki Ki

    17 天 前

    而家800萬樓下、係唔係可以做到9成按揭?定係都有限制? 救指教🙏🏻

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      13 天 前

      @Ki Ki ​ 已補地價的居屋按揭審批,則與一般私樓無異,可申請按保,即最高可做9成按揭,最長年期30年(視乎實際情況而定)

    • Ki Ki

      Ki Ki

      13 天 前

      已補地價居屋都係最多6成?樓齡>30年

    • Ki Ki

      Ki Ki

      13 天 前

      @胡‧說樓市 姐係要成4成首期、本身諗住準備好2成加雜費就上車😢

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      15 天 前

      @Ki Ki 對阿,不能做高成數按揭,最高係60%

    • Li

      Li

      16 天 前

      再者好似唔接受加擔保人!二手居屋就係有好大的按揭問題呢!

  37. HugoL

    HugoL

    17 天 前

    內容充實 長智識~ 學到野 多謝 胡生

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      多謝支持呀,有問題隨便問呀!😁

  38. Chan Ivan

    Chan Ivan

    17 天 前

    當初二選一,我無揀彩頤,真心無後悔。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      冇乜諗過采頤交樓時啲喉係明喉😅

  39. TheDreamRiver

    TheDreamRiver

    17 天 前

    2000年代新世界窮,手工好差。有同事住采頤,話質素好無唔掂,想盡快搬走喔

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      噪音係一大憂慮?🤔🤔

  40. hon chiu chan

    hon chiu chan

    17 天 前

    內容獨特,好看!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      多謝支持呀!😬

  41. l100able

    l100able

    17 天 前

    未計全拆裝修費

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      係呀,三個盤都有啲殘,要預裝修費!

  42. Siu Ming Chan

    Siu Ming Chan

    17 天 前

    點解唔去睇宏景花園, 係正好多, 旺中帶靚, 好過鳯鑽好多!

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      下次又搵下先~

  43. XXXzeroXXX

    XXXzeroXXX

    17 天 前

    彩頤花園好好多

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      沒有比較沒有傷害😂

  44. Ken Play Video 玩樂短片

    Ken Play Video 玩樂短片

    17 天 前

    多謝分享✨🙏🏻✨

  45. ykwhu

    ykwhu

    17 天 前

    以前住東匯,對住太子道東交匯處,吵到pk,24小時吵

    • ykwhu

      ykwhu

      17 天 前

      @胡‧說樓市 我住咗8年,長住會令人心緒煩躁,精神不能集中,公屋窗戶隔音好差,最後公屋換居屋逼住都要離開。唔係真係好難頂😱

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      太子道東真心嘈的

  46. yik kwan chung

    yik kwan chung

    17 天 前

    其實鳳鑽苑個單位好實用,不過業主冇將廁所劃個淋浴間。可惜Y4型大廈居屋基本上都有30年,樓價或者按揭都係買家要考慮既因素

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      按揭係一大考慮呀,有好大限制!

  47. wc

    wc

    17 天 前

    其實可唔可以改下個subject, 唔好用什麼“和你乜”呢d 黑暴用字呢!雖然貼合部份年青人的口味,但會把這個內容充實的頻道變得以為你係黃絲頻道呢!

    • J C

      J C

      16 天 前

      @wc 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • wc

      wc

      17 天 前

      @Yiu Kit Ying 我係深黃架!你完全睇少左共產黨的陰謀了!聽專家講,個App 安裝完可以監控你手機鏡頭,GPS, Whatapp , Gmail.. 一發現你反中,就有幾十個公安漏夜上門用洗頭艇運你返集中營。

    • Yiu Kit Ying

      Yiu Kit Ying

      17 天 前

      你聯想力太豐富

    • wc

      wc

      17 天 前

      @May Chan 我係黃架!繄係唔好安裝啦!聽講有幾十萬人安裝左呢個手機App的人無啦啦消失左,肯定被送中。

    • May Chan

      May Chan

      17 天 前

      裝咗安心出殯未?

  48. Kobe Ma

    Kobe Ma

    17 天 前

    如果用打算買早幾年居屋 啟德or南昌呢? 會否因為地區同樓齡較新而叫價高?

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      肯定會阿,因為居二市場係自由定價的,如物業有優勢,業主都會叫高D 🙈

  49. Calvin LAU

    Calvin LAU

    17 天 前

    政府綠表資格,根本搵笨,除非你抽到一手居屋,否則無意思。政府停建居屋多年,二手居屋,樓齡新但會貴,樓齡舊會平一些,但首期會多,按揭年期又短。最後逼你買私樓,又可用一成首期,20年供款。 房屋政策堅隔地!😡😡

    • Li

      Li

      16 天 前

      綠表都叫做幫政府加快公屋流轉吖,所以政府應該相對地幫返二手居屋做按揭的問題呢!

    • Eric Li

      Eric Li

      16 天 前

      手上有200萬首期,會唔會仲用綠表買30年居屋。。。

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      其實都同意你嘅講法! 按揭年期真係死症 😤

  50. Chi Kin Li

    Chi Kin Li

    17 天 前

    采頤花園和新蒲崗也近彩虹站

    • 胡‧說樓市

      胡‧說樓市

      17 天 前

      有點像夾在兩個站中間,但可能行去啟德站仲方便~

下一个